Die 12er Treiber

-- WICHTIGES AN DIESER STELLE --

Stammtische: KawasakiS NRW 04. od. 18.05.2024 im Bergischen (inkl. Tour)

  • Zitat

    Original von KawaAtze
    Ich kann mich schon garnicht mehr an das Zeller Bier erinnern.


    Wenn ich dann in Aibling bin ist es ja nicht mehr weit

  • Zitat

    Original von Easy


    Wenn ich dann in Aibling bin ist es ja nicht mehr weit


    ich habe gerade nachgegoogelt , zum Sepp sind es dann noch 107 km




    ich armes Sau habe dann immernoch über 320 km X(


  • Easy,wonn pockst du jetza dei Kua :)

  • Zitat

    Original von Wickinga


    Easy,wonn pockst du jetza dei Kua :)


    Anfang März,ich werd mich melden wenn ich dort bin,könnt ja dann mal so einen kurztripp machen und bei dir vorbeischaun :)

  • Zitat

    Original von KawaAtze
    Salve wickinga , soch amol wo is na der easy ?


    i glab dea hot heit musklkota weil dea hackln miassn hot und des jo no goa nia so oag gwent woa dea "GROSSE"

  • ich glaub von ein bißchen Bagger fahren bekommt man keinen Muskelkater, oder liege ich da falsch ?


    Obwohl es soll sogar Leute geben die bekommen vom Mopedfahren Muskelkater ha ha :P

  • wonn dea nit seine 3 rep.Seital hott konnst nit valonga das dea scho munta is und wos mitgriagt......heit is somstog .....woast Easy..Freitog ....viel Hopfentee....gibt Somstog ....Kopfweh und rep.Seital

  • Muskelkota?????????des woan sicha an Sepp seine hoitzbänk ....wenn mi nit eus teischt

  • Zitat

    Original von Wickinga
    wonn dea nit seine 3 rep.Seital hott konnst nit valonga das dea scho munta is und wos mitgriagt......heit is somstog .....woast Easy..Freitog ....viel Hopfentee....gibt Somstog ....Kopfweh und rep.Seital


    Oh zwick wenn er das liest, wird er wieder auf die erste Stufe steigen das er wie ein Großer wirkt






    *duck und wech*

  • woast wos i ma no üwalegt hob,es kennt jo sei das dea sei kopfal nit gonz hintam Glasl vasteckt hot und wia a donn gonz oag von Neanberch weg am kabl zogn hot sich fürchterlich an heus varenkt hott.... :D

  • und du behaupst imma ......Bauch am Tankrucksock und Gas gebn.....passiert goa nix....... ?(

  • Zitat

    Original von Wickinga
    woast wos i ma no üwalegt hob,es kennt jo sei das dea sei kopfal nit gonz hintam Glasl vasteckt hot und wia a donn gonz oag von Neanberch weg am kabl zogn hot sich fürchterlich an heus varenkt hott.... :D


    oba der woar scho lang nimma in Neanberch und zuletzt mitam Auto

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!